V náboru pro oblast lidských zdrojů se vyznáme
Náboroví specialisté společnosti Reed pro oblast lidských zdrojů využívají své znalosti místního trhu a také naši rozsáhlou databázi odborníků na lidské zdroje v ČR. Vaší firmě tak dokážeme najít ty nejlepší HR talenty.
Naši konzultanti jsou odborníky v pěti klíčových oblastech lidských zdrojů: rozmanitost, začleňování a kultura; rozvoj organizace, změny a projekty; obecná a provozní personalistika; řízení a rozvoj talentů a strategie a vedení.
Nabíráme zaměstnance na dočasné i trvalé úvazky, a to od juniorských pozic, jako jsou personální asistenti, až po seniorské a strategické pozice (např. personální ředitelé).
Naši náboroví odborníci se specializací na oblast lidských zdrojů jsou si dobře vědomi toho, že různé firmy a organizace mají různé potřeby. Proto s vámi budeme spolupracovat strategicky a na základě našich exkluzivních poznatků z oblasti lidských zdrojů Vám nabídneme řešení na míru.
A dobře víme, co vás trápí…
Získávání vysoce kvalitních odborníků Jsme přední agenturou pro nábor v oblasti účetnictví a financí. Základem práce našich konzultantů je vytváření sítí talentovaných odborníků (momentálně aktivně činných i nečinných), které můžeme oslovit, jakmile se u Vás objeví volné pracovní místo.
V rámci náboru budeme vaši volnou pozici inzerovat v co nejširším měřítku, abychom přilákali uchazeče, a navíc oslovíme i odborníky s odpovídajícími dovednostmi, znalostmi a zkušenostmi, kteří novou pozici aktivně nehledají. Přihlášky pak za vás důkladně přezkoumáme a předložíme Vám k posouzení pouze ty nejvhodnější uchazeče.
Podpora vašeho náborového procesu Dokážeme řídit celý proces náboru, od otevření volného pracovního místa až po nástup nového člena týmu. Naši konzultanti s vámi a vašimi potenciálními zaměstnanci budou v průběhu celého procesu pravidelně komunikovat.
Váš konzultant bude mít v průběhu celého náborového cyklu přehled o myšlenkových pochodech jednotlivých uchazečů, abychom věděli o jejich dalších podaných přihláškách a dokázali posoudit vliv na obsazení vašeho volného místa. Před plánovanými schůzkami Vám naši konzultanti poskytnou přípravu na pohovor a případně také podporu při pohovoru, pokud si ji vyžádáte.
Uchazeči, kteří chtějí pracovat pouze na dálku Všichni uchazeči, kteří se hlásí na vaše volná místa, jsou důkladně prověřováni a absolvují pohovor s odborným konzultantem společnosti Reed. V této fázi s vámi konzultujeme všechny otázky, které požadujete pro předvýběr, ať už jde o očekávání ohledně práce na dálku nebo o případné požadavky na práci o víkendech.
Tímto způsobem zajišťujeme, aby byli všichni uchazeči posuzováni podle vašich požadavků, než je doporučíme k pohovoru. Také je zajištěna transparentní komunikace mezi námi a odbornými uchazeči, aby v dalším průběhu procesu nevznikaly žádné problémy.
Příliš mnoho agentur na výběr Jako největší rodinná náborová agentura na světě pomáháme zlepšovat život lidí prostřednictvím práce už více než 60 let. Naši specialisté na nábor se ve svých oborech dobře orientují, znají nejnovější trendy na trhu a mají nejlepší informace a platová srovnání – to vše jsou klíčové předpoklady pro rychlé nalezení těch nejlepších uchazečů.
Naši specializovaní náboráři vždy komunikují s vámi i všemi ostatními zúčastněnými stranami a využívají své rozsáhlé zkušenosti, aby Vám pro daný úkol zajistili ty správné odborníky. Společnost Reed k náboru zaujímá férový, otevřený a poctivý přístup, nabízí špičkové záruky a uplatňuje přístup založený na praxi. Díky tomu dokážeme rychle vyřešit vaše personální otázky.
Vhodnost uchazečů Konzultanti společnosti Reed se v průběhu spolupráce s vámi snaží získat jasnou představu o vašem podnikání a požadavcích na danou pozici. Tyto poznatky kombinujeme s přístupem k našim rozsáhlým profesním sítím, s naší databází uchazečů a s hlubokými znalostmi trhu. Díky tomu je jisté, že oslovíte pouze ty kandidáty, kteří se na Vaši pozici skvěle hodí. To Vám ušetří nejen čas a peníze, ale především máte jistotu, že v dané zeměpisné oblasti najmete a udržíte ty správné odborníky s požadovanou kvalifikací.