Hledáte pracovní příležitost, která má přesah do obchodní a projektové role? Baví Vás komunikovat s lidmi a nezaleknete se i zahraničních klientů? Tak právě Vás hledáme!
Charakter role:
- Péče o stávající a nové klienty společnosti
- Komunikace s klienty, uzavírání smluv
- Administrativa, reporting
- Spolupráce s kolegy napříč týmy
Požadavky:
- Komunikativní úroveň angličtiny
- Excel
- Reprezentativní vystupování
- Chuť se profesně posouvat
- Předchozí zkušenosti z project managementu/account managementu výhodou
Co firma nabízí:
- Možnost HO, flexibilitu
- Práce na zajímavých projektech v mladém kolektivu
- Různorodá školení
- Různé teambuildingové akce, slevy na mobilní tarify, pobytové balíčky, občerstvení na pracovišti a spoustu dalšího!
Místo pracoviště: Brno
Nástup: ihned / dohodou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Říkáš si, že to zní dobře? V tom případě mi pošli své CV! Není to místo zrovna pro Tebe? To vůbec NEVADÍ! I tak mi svoje CV pošli, protože máme spoustu dalších pozic, které by pro Tebe mohly být to pravé!
Těším se, až si spolu popovídáme.
Sabina Suchá, REED – Accountancy & Finance
+420 727 947 610; sabina.sucha@reed.com
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, https://www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.