Umíte německy a anglicky a baví vás práce v administrativě? Pro našeho mezinárodního klienta se sídlem v Brně obsazujeme pozici Accounts Receivable a hledáme kandidáta se zkušenostmi v administrativě, ale zvážíme i šikovného absolventa. Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí není podmínkou. Tato pozice vám naopak umožní do oblasti financí proniknout a lépe pochopit obchodní vztahy mezi firmou a zákazníky. Naučíte se zpracovávat a vystavovat různé finanční doklady a zlepšíte si obchodní komunikaci v cizím jazyce.
Co budete mít na starosti?
- Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
- Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti v němčině a angličtině přes telefon a email.
- Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
- Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
- Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů, reporting.
Hledáme uchazeče, který..
- Se dokáže domluvit německy (B2+) i anglicky (B1+) po telefonu a emailu
- Je pokročilý v používání MS Office (obzvláště v MS Excel)
- Má zájem o administrativu a oblast financí
- Je přátelský, proaktivní a má cit pro detail,
- Výhodou je předchozí zkušenost z podobné pozice, zkušenost se SAP nebo VŠ ekonomického směru
Můžete se těšit na:
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Flexi pass poukazy, stravenky, občerstvení na pracovišti
- Jazykové kurzy a jiná školení
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Firemní akce/teambuilding
Pracoviště: Brno
Pracovní doba: Po-Pá, flexibilní s pevným jádrem
Pokud vás tato příležitost zaujala, přihlaste se prosím přímo zde, nebo mi zašlete email s vaším CV v angličtině.
Těším se na naši spolupráci!
Amálie Chudá, REED – MSS
(+420) 702 118 606; amalie.chuda@reed.com