Category Development Manager zajišťuje sladění a realizaci strategií pro kategorii a značku, koordinuje proces category managementu a poskytuje nástroje pro definování a nasazení 5Ps a řešení pro zákazníky. Hraje klíčovou roli při zvyšování poptávky nákladově efektivním způsobem. Tato pozice vyžaduje spolupráci napříč odděleními a podporu managementu, retail marketingu, customer development a prodejního týmu k identifikaci obchodních příležitostí.
Vaše úkoly:
- Vytvářet strategie pro rozvoj kategorií na různých retailových kanálech
- Provádět analýzy obchodního prostředí
- Poskytovat služby Category Development zákazníkům
- Pravidelně aktualizovat plány kategorií na základě trendů a konkurenčního srovnání
- Sdílet znalosti o kategoriích v rámci firmy
- Spravovat externí poskytovatele tržních dat a zajistit splnění potřeb obchodního reporting
- Doporučení planogramů na úrovni obchodu a sledování jejich implementace.
- Analýzu cen a poskytování relevantních poznatků.
- Roční analýzu sortimentu s jasnými kroky na úrovni maloobchodníka a měsíční sledování pokroku.
Požadavky:
- Předchozí zkušenosti s shopper marketing / category developmentem
- Pokročilá znalost Excelu
- Obchodní znalosti a porozumění strategiím kategorií a značek.
- Schopnost provádět prezentace a obchodní přehledy
- Pokročliá znalost angličitny
Společnost nabízí:
- Roční bonus
- 25 dní dovolené + sick days
- Příspěvek na benefitní body
- Příspěvek na stravenky
- Multisport kartička
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijní spoření
- Životní pojištění
- Slevy na firemní produkty