Pro našeho klienta stabilní českou společnost poskytující daňové poradentství, auditní a právní služby pro movitou klientelu hledáme Executive Asistenta/tku, který(á) bude pravou rukou jednatele.
Náplň práce:
- Organizace schůzek, služebních cest, správa mailboxu
- Administrativa – příprava podkladů pro fakturaci, elektronická evidence dokumentů
- Komunikace s klienty a dodavateli v češtině i angličtině
- Servis pro klienty - kompletace výkazů a jejich předání, postupná dokumentace a kontrola domluvené strategie, atd.,
- Příprava prezentací v Powerpointu a vytváření tabulek / grafů v Excelu
- Správa kanceláře / office management
- Základní HR agenda
- Případné pochůzky
Požadavky:
- Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel a PowerPoint)
- Základní vzdělání v ekonomické oblasti
- Komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem)
- Rychlá orientace v komplikované problematice
- Cit pro čísla a schopnost práce s tabulkami
- Reprezentativní vystupování
- Časová flexibilita a skvělé organizační schopnosti
Nabízejí vám:
- příjemnou pracovní atmosféru a profesionální kolektiv cca 10 lidí
- nástup možný ihned, není však podmínkou
- místo výkonu práce: Praha 1
- odpovídající finanční ohodnocení.
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: dohodou
#Executiveassistant #PA #Reed
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV.
Jana Horáková
Recruitment Consultant
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika
Email: Jana.Horakova@reed.com
https://www.linkedin.com/in/jana-horakova-2b6960187/
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services, IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.