Hledáme talentované absolventy vysokých škol, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v oblasti Supply Chain!
Náš klient nabízí jedinečnou příležitost učit se při práci na skutečných projektech. Od samého počátku získáte nezávislost, odpovědnost a důvěru.
Vaše odpovědnosti:
Customer Service:
- Přijímání a zpracování objednávek od distributorů z jednotlivých zemí střední a východní Evropy.
- Kontrola dostupnosti zboží na skladě a provádění případných změn v objednávkách.
- Komunikace se zákazníky, obchodním týmem a výrobními závody.
- Objednávání a koordinace dopravy.
- Zajišťování koordinace celních dokumentů a veterinárních osvědčení pro země mimo EU.
- Spolupráce s obchodním, marketingovým, finančním oddělením a hlavními plánovači.
Logisitka:
- Řízení nakládek a přepravy zboží z továren v regionu střední Evropy do distribučního centra.
- Zajištění dostatečných zásob výrobků, aby nedocházelo k jejich vyprodání a nadměrnému zásobování.
Demand Planning:
- Plánování týdenních prodejů části portfolia.
- Analýza rizik nedodávek a výprodejů.
- Měsíční KPI´s a ad hoc agenda.
- Podpora týmu a spolupráce s dalšími odděleními (Sales, Marketing, Customer Service).
Základní požadavky:
- Příslušné bakalářské/magisterské nebo středoškolské vzdělání.
- Nadšení pro řízení dodavatelského řetězce a neustálé zlepšování procesů.
- Osobnost orientovaná na zákazníka.
- Schopnost pracovat v rychlém tempu a v prostředí, které se řídí termíny.
- Odolnost proti stresu.
- Analytické myšlení a smysl pro čísla.
- Dobré písemné a ústní komunikační dovednosti.
- Znalost aplikací Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Zkušenosti se systémem SAP a/nebo JDA Manugistics (výhodou).
- Plynulá znalost anglického jazyka slovem i písmem (B2).
- Zodpovědnost, pečlivost.
Co nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Paušál od klienta: Cafeterie (Pluxee) / Příspěvek na životní pojištění / MultiSport karta (zaměstnanec doplácí část měsíčně) – kandidát si může vybírat a kombinovat
- Životní pojištění zaměstnanců – hrazené klientem
- Zaměstnanecký prodej za zvýhodněné ceny
- Pevné pracovní místo – kousek od centra (5-10 min MHD), přímo na metru Křižíkova (žlutá trasa metra
- Lokalita: Praha
- Termín nástupu: dle dohody
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV. Vhodné kandidáty kontaktuji zpravidla do 2 pracovních dnů s detaily pozice.
Na spolupráci se těší
Luboš Verner
Senior Recruitment Consultant Sales & Marketing
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika
https://www.linkedin.com/in/lubosverner/
Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz. Podpořte nás svým likem na Facebooku a získáte tak aktuální informace z trhu, jako i tipy z oblasti recruitmentu: www.facebook.com/RSRCzechRepublic.
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.