Pro menší rodinnou firmu se sídlem v Židlochovicích hledáme účetní/ho na zkrácený úvazek. Pozice je vhodná pro někoho, kdo má už s účetnictvím zkušenosti, ale nemusí mít zkušenost se všemi oblastmi (daně, fakturace, mzdy atd.), stačí alespoň nějaká relevantní zkušenost a chuť se zaškolit také v dalších oblastech.
Co budete mít na starosti:
- Zpracování finančních transakcí: Spravujte příjmy a výdaje a udržujte finance v perfektním stavu.
- Mezinárodní fakturace: Rozšiřte své obzory vystavováním faktur v cizích měnách a staňte se mostem mezi firmou a zahraničními trhy.
- Spolupráce s celním úřadem: Připravujte podklady pro vývoz a buďte v centru mezinárodního obchodu.
- Bankovní operace: Zajistěte hladký průběh bankovních transakcí a správu pokladny.
- Práce s cizími měnami: Prohlubte své znalosti měnových trhů a získejte cenné zkušenosti s různými měnami.
- Daňové přiznání: Přispějte k transparentnosti a integritě přesným a včasným podáním daňových přiznání.
- Účetní závěrka: Buďte součástí týmu, který připravuje důkladné účetní závěrky pro audity a pomáhá udržovat vysoký standard finančních reportů.
- Spolupráce s odborníky: Pracujte ruku v ruce s daňovými poradci a auditory a rozšiřte svou profesní síť.
Co klient nabízí:
- Zajímavou práci v oblasti účetnictví a mzdového účetnictví, kde každý den přináší nové výzvy.
- Mezinárodní, ale rodinné prostředí.
- Flexibilní pracovní dobu a zkrácený úvazek.
- Atraktivní benefity, včetně stravenkového paušálu, vánočních odměn nebo flexibility
Co od vás očekáváme:
- Vzdělání a praxi v oblasti účetnictví a ekonomie.
- Samostatnost a pečlivost.
- Pokročilou znalost MS Office.
- Znalost účetního programu Pohoda je za plusový bodík, ale není podmínka.
- Týmového ducha a komunikativnost, protože spolupráce a otevřená komunikace jsou klíčem k úspěchu.
- Alespoň základy angličtiny (není potřeba umět komunikovat, ale sem tam nějaká faktura bude v angličtině)
Místo výkonu práce: Židlochovice
Pracovní doba: Po – Pá, 20 – 30 hodin týdně.
Výběrové řízení: 2 kola.
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Na spolupráci se těší
Amálie Chudá, REED - MSS
(+420) 702 118 606; amalie.chuda@reed.com
Reed má všechny volné pozice k dispozici na webových stránkách naší společnosti: www.reedglobal.cz nebo na LinkedIn: www.linkedin.com/company/reed-czech-republic/.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.