Pro našeho klienta, významnou českou společnost působící v oblasti nemovitostí, hledáme motivovaného kandidáta na pozici účetní. Na pozici budete součástí menšího týmu a na starosti budete mít celou účetní agendu (kromě mzdové části).
Můžete se těšit na:
- Příjemné prostředí české společnosti
- Podporující a přátelsky tým
- Příspěvky na vzdělávání
- Další benefity: stravenky, 25 dní dovolené, Multisport kartu, občerstvení na pracovišti, pracovní telefon a notebook, firemní mobilní tarif.
Co bude Vaší náplní práce:
- Účetní agenda: Kompletní zpracování účetní agendy a sestavení roční účetní závěrky (kromě mzdové agendy).
- Fakturace: Kontrola a zpracování všech vydaných a přijatých faktur.
- Bankovní operace: Účtování bankovních výpisů a správa interních dokladů.
- Majetek: Správa a účtování dlouhodobého majetku.
- Bankovní příkazy: Zodpovědnost za vytváření bankovních příkazů.
- Reporting: Aktivní účast na interním měsíčním reportingu.
- Spolupráce: Práce s auditory a státními orgány.
- DPH a hlášení: Příprava podkladů pro DPH a kontrolní hlášení.
- A další.
Co od Vás potřebujeme:
- Předchozí zkušenost s účetnictvím: máte představu, co práce účetní obsahuje, ale nemusíte se v oboru pohybovat dlouhé roky.
- Znalost MS Office a hlavně Excelu: Kontingenční tabulky pro Vás nejsou velká neznámá.
- Základy angličtiny: stačí, že se zorientujete ve faktuře v angličtině, nemusíte být schopni anglicky mluvit.
- Ochotu učit se nové věci, samostatnost a pečlivost.
- Pokud jste pracovali systému Helios nebo i jiném, tak vám to práci usnadní, ale není to podmínkou, rádi Vás to doučíme. 😊
Místo výkonu práce: Brno
Pracovní doba: pondělí až pátek, částečně flexibilní
Mzdové ohodnocení: k jednání podle zkušeností a znalostí v oboru.
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a přihlaste se na náš inzerát.
Na spolupráci se těší
Amálie Chudá, REED - MSS
(+420) 702 118 606