Pro stabilní a silně etablovanou firmu v oblasti energetiky hledáme obsazujeme pozici Vedoucí Zákaznického servisu – Energetika.
Tým má za úkol vyřešit každou reklamaci a stížnost vážených zákazníků.
Team je zkušený a funguje samostatně, ale potřebuje šéfa, který jim poskytne směr a vedení při řešení rozmanitých a náročných situací, které se každý týden objevují.
Mise:
Hledáme charismatického lídra, který se zaměřuje na tvrdé dovednosti, ale současně je schopen poskytnout i podporu v oblasti měkkých dovedností, jako je komunikace a řešení konfliktů.
Dále:
- Řízení týmu, zvyšování produktivity
- Analýzy a tvoření reportů
- Metodické vedení týmu a jeho další rozvoj
- Zodpovědný/á za sledování a analýzu příčin stížností a reklamací, a navrhování nových zlepšení
Nabídka:
- 50% home office
- Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
- Práci v týmu, který se zabývá aktuálním tématem v oblasti energetiky
- Nadstandardní zaměstnanecké výhody
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
Požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání (ideálně ekonomický či elektrotechnický směr)
- Praxe na obdobné pozici
- Silná osobnost
- Zkušenosti s vedením menšího týmu (10 lidí)
- Znalost práce se systémem SAP a schopnost práce pod tlakem
- Schopnost práce pod stresem
Pokud Vás nabídka zaujala, nebo chcete získat vice informací, neváhejte odpovědět spolus Vaším životopisem.