Pro našeho klienta, mezinárodní společnost s portfoliem předních značek v různých kategoriích, momentálně hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Office Assistant / Office Administrator. Nabízíme práci na poloviční úvazek a možnost získat cenné zkušenosti v administrativní oblasti. Na této pozici budete podporovat Ředitele společnosti, HR manažerku a širší tým.
Hlavní úkoly a odpovědnosti:
- Zajištění plynulého chodu kanceláře
- Koordinace a samostatné vedení projektů přidělených Ředitelem nebo HR oddělením
- Organizace a koordinace schůzek dle pokynů
- Koordinace vztahů s dodavateli a podpora při tvorbě a správě smluv
- Plánování pracovních cest pro zaměstnance
- Vítání návštěv
- Zpracování faktur ve spolupráci s fakturačním oddělením
- Plnění dalších podpůrných úkolů dle potřeby
Požadované vzdělání a zkušenosti:
- Min. 1 rok zkušeností s poskytováním podpory managementu a zaměstnancům
- Pokročilé počítačové dovednosti a znalosti relevantního softwaru jako MS Office
- Znalost standardních administrativních postupů a procedur
- Zkušenosti s koordinací externích akcí a poskytováním marketingové podpory
- Zkušenosti s prací v korporátním prostředí výhodou
- Vysokoškolské vzdělání v oboru administrativy/obchodu výhodou
Klíčové kompetence:
- Organizační, koordinační a plánovací schopnosti
- Vynikající komunikační dovednosti (interně i externě s dodavateli)
- Výborná znalost angličtiny a češtiny (psané i mluvené)
- Schopnost pracovat s důvěrnými informacemi
- Schopnost analýzy, řešení problémů a rozhodování
- Samostatnost a proaktivní přístup
- Důraz na detail a přesnost, schopnost multitaskingu
- Flexibilita a přizpůsobivost, týmový hráč
Společnost nabízí:
- Samostatnou a zodpovědnou práci v mezinárodní společnosti se stabilním postavením na trhu
- Příležitost rozvinout své stávající znalosti a naučit se mnoho nového
- Odpovídající platové ohodnocení a další benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvky na volnočasové aktivity,...)
- Práci na poloviční úvazek, možnost skloubit se studiem
- Práci v příjemném přátelském kolektivu
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: ihned
#administrativa #administrativniasistentka #officeassistant #officeadministrator #teamassistant #pracevPraze #Reed
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Zuzana Veliká
Senior Business Manager
Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz nebo na našem LinkedInu www.linkedin.com/company/reed-czech-republic.
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services, IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.